آیفون های تصویری COMMAX کره

با گستره ای وسیع از محصولات برای آن ها که به زیبایی و کیفیت می اندیشند

خدمات پس از فروش

.0

مدت و شرایط ضمانت نامه:

1 ) هر گونه عيب و نقص مربوط به دستگاه هاي خريداري شده در طول مدت ضمانت (12ماه) ، به صورت رايگان به وسيله تعويض قطعات رفع عيب خواهد شد.

2 ) رفع عيب و نقص پس از اتمام ضمانت، مستلزم پرداخت هزينه آن مي باشد.

3 ) کليه مشکلات ناشي از نصب غير صحيح و سيم کشي خارج از مسئوليت ضمانت مي باشد.

4 ) ايرادات مربوط به قفل و ترانس درب باز کن خارج از مسئوليت ضمانت مي باشد.

5 ) ضمانت دستگاه تحت شرايط زير باطل خواهد شد: ضربه خوردگي، شکستگي، رطوبت و آبخوردگي دستگاه اعمال هر گونه دستکاري بر روي بر چسب هاي موجود در پشت دستگاه و کارت گارانتي عيوب ناشي از نوسانات برق يکسان نبودن شماره سريال دستگاه و کارت گارانتي هرگونه تعويض و تعمير قطعات در خارج از مراکز مورد تاييد ايران کوماکس

نحوه ارائه خدمات:

1 ) در شهرهايي که خدمات در محل نصب ارائه مي گردد با تماس با مرکز خدمات، سرويس کاران ايران کوماکس حداکثر 72 ساعت پس از تماس اوليه شما در محل نصب حضور پيدا کرده و به طور رايگان مشکل به وجود آمده را برطرف مي نمايند. در صورتي که مشکل ايجاد شده مطابق شرايط ذکر شده در بند 4 کارت گارانتي باشد، مشتري علاوه بر پرداخت اجرت تعمير، موظف به پرداخت هزينه اياب و ذهاب نيز مي باشد. براي اطلاع از شهرهاي داراي خدمات در محل نصب، به وب سايت ايران کوماکس مراجعه فرماييد.

2 ) در شهرهايي که هنوز خدمات در محل نصب ارائه نگرديده خواهشمند است، محصول خود را به نزديکترين نمايندگي خدمات پس از فروش ايران کوماکس ارسال نماييد. براي اطلاع از مراکز خدمات پس از فروش، با مرکز خدمات (88981500-021) تماس حاصل فرماييد.

نمونه کارت گارانتی شرکت ایران کوماکس:

  
  • ****** لازم به ذکر است ایران کوماکس هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولات جعلی و یا گارانتی های متفرقه ندارد
    .