ایران کوماکس

نماینده رسمی آیفون های تصویری COMMAX کره در ایران

تشخیص اصل بودن دستگاه

برخی از افراد سودجو با تولید و یا وارد کردن اجناس بی کیفیت خود و چاپ نشان تجاری COMMAX بر روی این اجناس سعی در فروش آنها دارند ، در حالی که اگر برند خود را بر روی این اجناس بی کیفیت چاپ نمایند محصول آنها فروش قابل توجهی نخواهد داشت . با توجه به مشکل بودن شناسایی محصولات تقلبی از محصولات ساخت کارخانه COMMAX واقع در کشور کره جنوبی خواهشمند است هنگام تهیه اجناس مورد نظر خود حتما به موارد زیر توجه نمایید تا از سو استفاده های احتمالی توسط برخی فروشندگان سود جو جلوگیری به عمل آید .

 ایران کوماکس به دلیل وجود این اقلام جعلی در بازار، اقدامات شایان توجهی را در جهت اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی انجام داده است

1- وجود برچسب هولوگرام دار ایران کوماکس بر روی تمامی محصولات اعم از پنل و مانیتورها

 

برچسب هولوگرام جدید
برچسب هولوگرام قدیم

 

 

2- وجود کارت گارانتی ایران کوماکس داخل جعبه تمامی محصولات اعم از پنل و مانیتورها (دقت فرمایید شماره سریال کارت گارانتی و پشت دستگاه یکسان باشند.)

 

3- چک کردن شماره سریال دستگاه از طریق وب سایت ایران کوماکس و یا ارسال شماره سریال از طریق SMS به شماره 3000751800

 

4 – کوماکس کره نزدیک به 4 سال است که تولید آیفون های تصویری سیاه و سفید را متوقف کرده است لذا در صورت مشاهده هر نوع محصول سیاه و سفید با برند commax اطمینان نمایید این محصول بدون شک تقلبی می باشد .

5 – برخی از محصولات از چرخه تولید کوماکس خارج شده اند اما نمونه جعلی آن همچنان در بازار موجود است لذا از خرید آنها به طور اکید خودداری نمایید، مثال:

 

 

 

DRC-403F
CDV-4HC
DRC-403DCF
CDV-35N
CDV-50

 

 

6 – برخی از محصولات هیچگاه توسط کوماکس کره تولید نشده است، در صورت مشاهده آنها بدون شک محصول مورد نظر تقلبی می باشد مانند:

 

 
CDV-70
DPV-4PNC یا CDV-4PNC
پنل DRC-nTC دو ردیفه

 

 

7 – برخی از تولید کنندگان اقدام به تولید محصولاتی مشابه ( از نظر ظاهر ) با محصولات کوماکس کره نموده اند که در ذیل می توان آنها را مشاهده نمود . هنگام خرید این محصولات حتمآ شماره سریال دستگاه را از طریق سامانه SMS 3000751800 اصالت دستگاه را استعلام نمایید .

 

 
 
 
 
 
CDV-43N
CDV-35A
DRC-nUC
DRC-nAC2
CDV-72BE

 

 

8 – پنل های کدینگ کوماکس کره شامل 4 مدل می باشد.

در صورتی که پنل کدینگ شما از نظر ظاهر متفاوت با عکس های محصولات ذیل می باشد، مطمئنآ محصولی تقلبی می باشد.

 

DRC-GUC
DRC-GAC
DRC-703LC
CMP-4BX